PROGRAMATİK
Hedeflerinizi kısıtlamayın.
Programatik sayesinde yeni bir işi, ürünü veya hizmeti hem diğer reklam modellerinde hedefleme yapılan havuzdaki data hem de kendi içerisinde var olan havuzda ve diğer her yerden data toplayabilmesi sayesinde çok daha geniş kitlelere ulaşabilme avantajı elde edilmektedir. Bu geniş hedef kitlesi içerisinde, uygun strateji ile göstermek istediğimiz kampanyayı nokta atışı yaparak gösterebilme imkanı sağlamaktadır.
Programatik datasında bulunan her bir kişi için özel bir ID tanımlanmaktadır. Bu ID, kullanıcının online olarak bulunduğu bütün mecra ve cihazlarda aynı olmak kaydıyla birbirine entegre olmaktadır. Ortak ID sayesinde hedef kitlenin online’da davranışsal alışkanlıkları analiz edilerek karşısına uygun kampanya çıkarılmaktadır. Hedeflenen kişiye, kullandığı her bir cihaza kampanya gönderimi yapılır ve kişi kampanya görseline tıklar ise Programatik datasına eklenmiş olur. Eğer hiçbir cihazında kampanya görseline tıklamadıysa, sistem kendi raporlamasında başarısız bir kampanya görseli olduğunun uyarısını yapmaktadır.