GOOGLE REKLAMLARI
Doğru hedef kitleye, doğru zamanda ulaşın.
Belirlenen hedef kitlenin internette gezinirken kullanıcı davranışlarına göre ayarlanmış olan reklam planlamasında, markanızı kullanıcı/tüketiciye fark ettirmek adına hazırlanmış Google reklam modellerini kullanıyoruz.
Hedef Kitlenizi Genişletin Web sitenize yeni ziyaretçiler çekmek, İnternet satışlarını artırmak veya mevcut müşterilerinizin ilgi düzeyini yükseltmek gibi farklı amaçlarınız olabilir. Google AdWords sayesinde hepsi mümkün. Google AdWords ile marka bilinilirliğiniz artırın.
Google Adwords ile reklamlarınızı belirli ülkelerdeki, bölgelerdeki veya şehirlerdeki ya da işletmenizden veya mağazanızdan belirlenmiş bir uzaklıkta bulunan müşterilere hedefleyin. Hedef kitlenize ulaşmanın farklı tüm yollarını Google AdWords ile deneyimleyin.
Tıklama (click) başına maliyetler sektör sektör değişiklik gösterir ve her kelimenin kendine içerisinde bir ücreti vardır. Reklam planlaması yapılırken, kampanya için bir bütçe belirlenir ve ödeme yapılır. Reklamların görüntülenmesi ücret gerektirmez; yalnızca tıklama başına belirlenen ücret toplam ödemeden düşülür.
Youtube hedefleme seçenekleriyle sizi hedef kitlenize doğrudan ulaştırmayı sağlar. Hedef kitlenizi yaş, cinsiyet ve ebeveynlik durumlarına göre seçebilirsiniz.
Ayrıca data hedeflerini de kullanarak nokta atışı yapabilirsiniz.
En önemlisi ise videonuzun süresine göre izlenme gerçekleştiği zaman ödeme yaparsınız.
Ayrıca data hedeflerini de kullanarak nokta atışı yapabilirsiniz.
En önemlisi ise videonuzun süresine göre izlenme gerçekleştiği zaman ödeme yaparsınız.
Google AdWords arama ağı reklamları sayesinde dijital pazarda bilinirliğinizi artırın. AdWords Reklamları sizlere Google arama motorunda yapılan aramalarda, bulunmanızı istediğiniz anahtar kelimelerde ön planda yer almanızı sağlar. Aynı zamanda AdWords Reklamlarında yalnızca anahtar kelimelerle değil, Bölgesel Hedefleme, Zamanlama ve İnsanların internet kullanım alışkanlıklarına göre de optimizasyon yapabilmenizi sağlar. Böylelikle doğru hedef kitleye doğru zamanda ulaşarak reklam bütçenize en faydalı şekilde kullanır.
GDN (Google Display Network)reklamcılığın pasif versiyonu olarak da tanımlanabilir. Belirlenen hedef kitlenin internetteki davranış alışkanlıklarına göre planlanan reklam modelinde, kişinin tüketim amaçlı olmayan internet gezintisinde; daha önceki online davranışları baz alınarak hazırlanmış banner reklamlar veya ürün/hizmet tanıtımı yapan kutucuklar ile karşısına çıkarılır. Bu sayede daha önce ilgilendiği ürün/hizmet ile alakalı olan markanızın bilinirliği artar ve klasik reklam araçlarına kıyasla dijital ortamda daha fazla kişiye ulaşma şansı yakalanır.
AdWords Re-Marketing (Yeniden Pazarlama) Reklamları sizlere, daha önce sitenize ulaşmış olan doğru hedef kitlenize yeniden pazarlama imkanı sağlar. AdWords ile yapılan yeniden pazarlama sizlere, hedef kitlenizin internet alışkanlıklarına göre aralarından daha optimize ederek etkili bir yeniden pazarlama imkanı da sağlar. Google Adwords Reklamları aynı zamanda dinamik yeniden pazarlama reklamları sayesinde web sitenizde yer alan değişiklikleri de hedef kitleniz sitenize yeniden çağırmak için ve yeniliklerden hedef kitlenizi haberdar etmek için kullanabilirsiniz.